maanantai 17. heinäkuuta 2017

Tämän hetkiset kuulumiset

Hei!



Me oltiin n. yksi ja puol viikkoo reissussa, lapissa. Siellä käytiin mm. Kuusamonsuurpeto keskuksessa, Talvisota museossa, seikkailupuistossa ja muutamassa muussa paikassa. Me siis lähdettiin viides päivä ja tultiin viime keskiviikkona, eli ollaan oltu tässä kotona jo muutama päivä. Me käytiin Sodänkylässä olevassa pienessä matkamuisto liikkeessä ja sieltä ostin itselleni susi unisiepparin ja Janikalle pikku tuliaisen ja huomenna pääsen sen todenäköisesti hänelle antamaan ja Janika antaa minulle oman tuliaisensa, koska he kävivät Lontoossa! Kyllähän sitä tekisi mieli aina vaan lähteä jonnekkin ulkomaille, mutta a) Olen alaikäinen b) mistä rahat?

Minulle tuo reissu teki ihan hyvää, koska olen tehnyt, ehkä liikaa blogi juttuja kesälomalla ja ollut hieman turhan aktiivinen. Lomalla ei tullut kirjoitettua mitään, mutta nyt, kun kotiin pääsee niin pitäs taas olla kirjoittamassa jotakin. Olen toki valmiiksi kirjoittanut joitakin postauksia, mutta en voi julkaista niitä, koska ei ole kuvia. Se ärsyttää, kerrankin olisi blogi moti huipussaan. Toivottavasti sitten, kun koulut alkaa niin motivaatio säilyisi.

Minun tekisi nytkin mieli mennä vaan ratsastamaan, mutta vielä täytyy odottaa. Vielä on 28 päivää! Koko kesä ilman hevosia, koko kesä ilman ratsastusta... Mua pelottaa, että en osaa enää ollenkaan rastastaa ja vielä, kun estetunnit alkaa niin kuinka hukassa mä sit olen? Muutenkaan en ole hypäänyt, kuin viimeksi silloin, kun olin Violalla kisoissa. Ajattelin nyt tehdä tähän alas pienen listan mun tavoitteista tulevalle kaudelle.


  • Perusistunta kuntoon!
Oikeasti nyt panostan siihen täysillä ja koitan mukautua hevosen askeleisiin niin laukassa, kuin ravissa.
  • Pehmeä käsi.
Aina, kun katsoo esim. videoita, kun ratsastan Rillillä, niin mun käsi heiluu ihan kamalasti! Välillä ´, kun Rilli temppuilee niin ohjaan kädellä enemmän ja silloin pohje jää jonnekkin ja, kun Rilli ei käänny, niin käsi on turhan vahva.
  • Jalan asento.
Tätä aloin vähän ennen harjoituttamaan, kun tunnit loppui. Platulla sain silloin hienon tunnin, kun jalkakin oli kohdallaan.
  • Hyvä esteistunta.
Tämäkin olisi aika kiva oppia... (sarkasimia), mutta eiköhän se siitä taas lähde, kun päästään hyppäämään.
  • 1- tasolle pääsy. 
Tätä oon pitkään haaveillu ja oon miettinyt, että olis tosi siistiä päästä hyppäämään 1- tasolla esteitä! En ihan vielä ole menossa, mutta ehkä, kun on hieman lsää kokemusta tullut.


Aurinkokin alkaa pikkusen pasitamaan pilven raosta. Tänään ajattelin käydä pyöräilemässä ja käydä ottamassa kuvia hevosista, kun ne ovat laitumella. Nyt, kun olen saanut tämän uuden puhelimen, niin heti huomaa, että kuvat ovat parempia. Olen myös hankkimassa kameraa, mutta pitää säästää vielä rahaa ja tehdä kotitöitä. Asiasta kukka ruukkuun. Jos joku ei ole vielä mennyt seuraamaan uutta Instagram tiliäni niin kannattaa mennä, koska en käytä enää sitä vanhaa. @hullujen.matkassa.

(Postauksen kuvat C minä. Testi kuvia uudella puhelimella.)

Mitenkäs teidän kesä on mennyt? Oletteko päässeet hevostelemaan? Oletteko käyneet jossain?

2 kommenttia:

  1. Ihan kiva postaus, kannattaa panostaa vielä kuviin ja oikeinkirjoitukseen!:)

    www.satulassakohtiunelmia.blogspot.fi

    VastaaPoista